معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی:

تولید محتوای گردشگری در سال ۱۴۰۱ معاف از مالیات است



 معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت: تولید محتواهای معرفی ظرفیت های گردشگری کشور به زبان های خارجی در سال جاری به صورت کامل از پرداخت مالیات معاف است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علی اصغر شالبافیان روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با مجمع سازندگان کیش اظهار کرد:بر اساس بند ۹ تبصره قانونی مشوق های مالیاتی در بودجه ۱۴۰۱ هزینه کرد اشخاص حقوقی برای تولید محتوای فرهنگی و اموزشی و معرفی ظرفیت های گردشگری به زبان های خارجی با هماهنگی و تایید این وزارت به صورت ۱۰۰ درصد به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد می شود.

وی با اشاره ظرفیت های گردشگری کیش افزود: این جزیره می تواند به جاهای دیگر کشور نیز کمک کند و در کنار آن نظارت بیشتری بر دفاتر خدمات فروش بلیت و رزرو هتل ها با محوریت سازمان منطقه آزاد کیش وجود داشته باشد.

طهمورث قاسمی دبیر مجمع سازندگان و نوآوران کیش گفت: اعضای این مجمع قدیمی ترین و بزرگترین فعالان حوزه سرمایه گذاری کیش هستند که با هدف توسعه همگون و هم تراز با استاندارد های مناسب در جزیره تلاش کرده و در بسترهای نوین و قابل توجه  حوزه گردشگری و تجاری و رفاهی و خدماتی و مسکونی فعال هستند .

مدیرعامل جامعه هتلداران نیز در این نشست گفت : در حال حاضر ۵۲ هتل فعال با ظرفیت پنج هزار و ۱۰۰ اتاق و حدود ۲۰ هزار تخت در جزیره کیش وجود دارد.

مسیح الله صفا با اشاره به اینکه در این جزیره ۶۰ هتل چهار و پنج ستاره در دست احداث است افزود جام جهانی و اسکان گردشگران بسیار مهم است و انتظار می رود از این ظرفیت جزیره‌ کیش استفاده شود اما تاکنون حرکت مثبتی انجام نشده است .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها