مسابقات تیراندازی در مجموعه ورزشی هفت تیر:

نفرات برتر معرفی شدند



یکدوره مسابقات تیراندازی با کمان در رده سنی بزرگسالان نوجوانان و نونهالان در دو رشته ریکرو وکامپوند بانوان و آقایان برگزار شد.

  


به گزارش صبح ساحل، به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات تیراندازی با کمان در رده سنی بزرگسالان نوجوانان و نونهالان در دو رشته ریکرو وکامپوند بانوان
و آقایان با حضور ۳۵ شرکت کننده از شهرستان رودان ،میناب ،قشم ودانشگاه پیام نور فین در مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس برگزار شد.
در پایان این مسابقات در ریکرو بانوان مریم دهیایی، یسنا سالاری و فاطمه بهرامی اول تا سوم شدند.
در رقابت های کامپوند بانوان، نگین حقایق ،  رقیه ابراهیم زاده افشار و نازنین عالی پور عنوان اول تا سوم را کسب کردند. در مسابقات ریکرو آقایان امیر زیدآبادی اول شد.
رضا جمعه پور دوم و طاها ناظری در مکان سوم ایستاد.
در مسابقات کامپوند  آقایان ، هادی ناظری ، مهدی شعبانی و رضا دهقان اول تا سوم شدند. در ریکرو پسران محمد رضا اسلامی عنوان قهرمانی را کسب کرد. پارسا حق پناهی دوم شد و عبدالله جداوی در مکان سوم ایستاد.
در کامپوند پسران ، نیما زارع، امیر محمدمیرشکاری و محمدامین رستمی اول تا سوم شدند. در رده سنی نونهالان رویکرو ، سعد شادان، فاروق جداوی و سعید شادان عنوان اول تا سوم را از آن خود کردند. این مسابقات را  آرش امیدی ، هادی امامدادی ، محمود طاهری زاده و رخساره ملاحی قضاوت کردند.

نفرات برتر معرفی شدند

نفرات برتر معرفی شدند

نفرات برتر معرفی شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها