برگزاری مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل در بندرعباس



به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل، امروز 7 اردیبهشت مانوری به منظور بالابردن فرهنگ ایمنی  با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان در محور مواصلاتی پلیس‌راه بندرعباس_حاجی‌آباد برگزار شد.

     

به گزارش صبح ساحل، «مهرداد شنبه دخت بندری» کارشناس ایمنی و راهداری بندرعباس ضمن تبریک روز ملی ایمنی حمل و نقل جاده‌ای، گفت: «هدف از برگزاری مانور روز ایمنی حمل و نقل، ارتقا فرهنگ ایمنی، بالارفتن فرهنگ ایمنی در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای و کنترل و مدیریت سرعت است».

کارشناس ایمنی و راهداری بندرعباس در خصوص ساماندهی جاده‌های برون شهری به منظور کاهش سوانح جاده‌ای، گفت: «اقدامات بسیاری در راستای کاهش تصادفات، حوادث رانندگی و جاده‌ای در سال گذشته صورت گرفته که در درجه اول آموزش ایمنی راکبین موتورسوار و همچنین آموزش ایمنی مدارس و دانشگاه‌ها حاشیه جادها بوده و همچنان این آموزش‌ها در حال انجام است. اقداماتی نیز در جهت کنترل سرعت در جاده های برون شهری مانند نصب دوربین های ثبت تخلف در کلیه محورهای مواصلاتی استان برای کاهش تصادفات جاده ای و خطرات احتمالی آن انجام شده است».

 شنبه بندری در ادامه گفت: «در راستای اجرای طرح‌های کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی رانندگان، آموزش و اشاعه فرهنگ ایمنی به کلیه شهروندان از جمله رانندگان و دانش آموزان در حال انجام است. همچنین حمل و نقل جاده‌ای به کمک پلیس راه استان اقدامات ایمن سازی فیزیکی در تمام جاده های استان و برون شهری  را به منظور کاهش هرچه بیشتر تصادفات جاده‌‌ای و آسیب کمتر به جان و مال مردم درنظر دارد و در این راه تلاش خواهد کرد».

برگزاری مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل در بندرعباس

برگزاری مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل در بندرعباس

برگزاری مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل در بندرعباس

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها