بنادر مسافری هرمزگان تعطیل شد



معاون بندری و دریایی بنادر غرب هرمزگان گفت: با توجه به وزش باد محلی شمال و شمال غربی در غرب استان و ایجاد موج مرده تردد شناورهای مسافری و گردشگری در روز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه لغو می شود.

          

به گزارش صبح ساحل، خداداد پلاشی معاون بندری و دریایی بنادر غرب هرمزگان اظهار داشت: با توجه سرعت باد که منجربه مسدود شدن بنادر مسافری و گردشگری غرب استان هرمزگان در روز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه، می باشد، مسافران و گردشگران نسبت به برنامه ریزی سفر از این بنادر تجدید نظر کنند.
پلاشی اذعان داشت: باز شدن بنادر مسافری منوط به احراز شرایط مساعد جوی است و پیش بینی می شود از روز چهارشنبه تا پایان هفته پدیده خاص دریایی که منجر به مسدود شدن بنادر مسافری و گردشگری شود نخواهیم داشت.
وی ابراز داشت: بنادر مسافری چارک و آفتاب مبادی مجاز انتقال مسافران به جزیره زیبای کیش محسوب می شوند و با توجه به خطرات دریانوردی به هیچ عنوان مسافران  از موج شکن ها و حوضچه های غیر مجاز اقدام به سفر با قایق های تشتی نکنند.
گفتنی است تمام اطلاعات در خصوص باز بودن مسیرها و فعالیت بنادر از برج کنترل بنادر استعلام و در صورت بروز هر گونه سوانح دریایی و یا درخواست کمک با سامانه ۲۴ ساعته ۱۵۵۰ تماس و یا از طریق کانال اضطرار دریایی ۱۶vhf   ارتباط رادیویی حاصل کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها