مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور

صنایع و فولاد هرمزگان بازی را واگذار کردند 



تیم های صنایع و فولاد هرمزگان به دیدار حریفان خود در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور رفتند. 
 
به گزارش صبح ساحل، تیم های هرمزگانی صنایع و فولاد هرمزگان در هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در بندرعباس و اراک به مصاف حریفان خود رفتند.
در مهمترین بازی این هفته تیم صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم گهر زمین سیرجان رفت. 
تا قبل از این ديدار گهر زمین سیرجان با ۶ امتیاز در جایگاه نخست و صنایع  پشتیبان هرمزگان با کسب چهار  امتیاز در جایگاه سوم قرار داشتند. 
در نیمه نخست دو تیم موقعیت های خوبی داشتند و می توانستند به گل برسند. قرمز پوشان هرمزگانی که می خواستند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند با نمایش گذاشتند یک بازی کاملا هجومی در نیمه اول جلو تیم مدعی گهر زمین سیرجان کم نیاورد و در دو موقعیت می توانستند به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد. 
در نیمه دوم هم شاهد یک بازی دیدنی از دو تیم بودیم. 
سفید پوشان گهر زمین که فکرش نمی کردند صنایع هرمزگان این گونه جنگنده جلو آن ها بیستد برای این که دروازه اش باز نشود در این نیمه کمی عقب تر بازی کردند.
در دقیقه ۲۷ بازی بود که بازیکن صنایع با دروازه بان گهر زمین سیرجان تک به تک شد و دروازه بان مجبور به خطا شد و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
در دقیقه ۳۶ بر خلاف جریان بازی و روی ضد حمله تیم گهر زمین سیرجان توسط پوریا گلشنی به گل رسید. 
در دو دقیقه پایانی صنایع دست به پاور پلی زد اما این تاکتیک هم جواب نداد و مجید حاجی بنده برای بار دوم و بهروز اسدی برای سومین بار دروازه قرمزپوشان صنایع پشتیبان را باز کرد. این دیدار در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود سفید پوشان سیرجانی به پایان رسید. 
محمد بنی اسدی، علیرضا صابری، حسین رحیمی، محمد علی میرزایی، مهرداد خانه داری، عرفان محمد پور، محمد رضا دهقانی، محمد حسین بازیار، علی جوذری، محمد رضا رسولی، امیرحسین دهقانی و امین مراد احمدی با هدایت هادی بزوال برای صنایع پشتیبان هرمزگان بازی کردند.
برای تیم گهر زمین سیرجان هم که هدایت آن بر عهده حسین افضل بود حسین حیدری، بهروز اسدی، محمد بیضایی،  امین شجاعی، مجید حاجی بنده ، مجید خزایی، پوریا گلشنی، ابوالفضل حسینی، وحید کاظمی، عرفان فیروزی،  حمید رضا زید آبادی و امین رضایی بازی کردند.
اما در دیگر مسابقه این هفته تیم یک امتیازی و رده چهارمی فولاد هرمزگان خارج از خانه به مصاف ایرالکو اراک رفت و با نتیجه پنج بر دو مغلوب شد تا دومین شکست را در کارنامه ثبت کند.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها