درفرودگاه بین المللی بندرعباس صورت گرفت

استقبال باشکوه و بی‌نظیر از کاروان تیم فوتسال صنایع پشیبان هرمزگان



آئین استقبال و تجلیل ازکاروان تیم فوتسال صنایع که در رقابت های لیگ یک فوتسال کشور توانستند به لیگ برتر راه یابند با حضور پرشور و چشمگیر مسئولان وورزشکاران و خانواده های ورزشکاران در فرددگاه بین المللی بندرعباس برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل،  در این مراسم که باحضور  مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش وجوانان استان، علیرضا باقری مدیر عامل باشگاه صنایع و پشیبان، قاسم رنجبریان ریئس هیات فوتبال استان ، روزبه زابلی پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان،  اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ، پیشکسوتان و هواداران تیم برگزارشد مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان گفت:
صعود ارزشمند تیم صنایع پشیبان به لیگ برترفوتسال کشور نشان از توانمندی ورزش استان است.
مظفر مهری خادمی نسب با بیان این مطلب گفت: صعود تیم صنایع به لیگ برتر فوتسال کشور مصداق این واقعیت است که با اولویت‌بندی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌توان قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرد و امروز سعی و تلاش کادر مدیریتی و فنی و همت بازیکنان به نتیجه نشست و استعداد و اندوخته جوانان هرمزگان را به اثبات رساند. خادمی نسب بیان داشت: امیدآفرینی و توسعه نشاط اجتماعی یکی از رسالت‌های مدیران  به خصوص اداره کل ورزش است که با مشارکت حداکثری جوانان در عرصه‌های مختلف ورزشی میسر می‌شود و در همین راستا صعود تیم صنایع ، موج امید و نشاطی در میان مردم هرمزگان به ویژه جوانان غیرتمند ایجاد کرد. وی با تبریک صعود تیم صنایع به لیگ برتر به مدیران فنی، دست‌اندرکاران، اعضای تیم، مردم ورزش‌دوست هرمزگان گفت: گسترش ورزش‌های همگانی و قهرمانی به عنوان یکی از مهمترین محورها مدنظر قرار گرفته، توجه به زیر‌ساخت‌های توسعه و پیشرفت ورزش‌های همگانی و قهرمانی در هرمزگان را نیز همواره در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار داده‌ایم. براین اساس از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای ورزش در استان بهره می گیریم.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها