یکی از مهمترین دست آوردهای دو تیم شهرداری و فولاد:

آشتی هوادران هرمزگانی با ورزشگاه خلیج فارس بعد از گذشت 7سال



یکی از بزرگترین دستاوردهای تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم و دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور حضور هوادران هرمزگانی بر روی سکوهای تماشاگران ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بود.

    

به گزارش صبح ساحل، شاید خیلی از علاقمندان  به فوتبال به یاد نداشته باشند که این تعداد از هوادارن که برای بازی آخر شهرداری در مرحله پلی‌آف و  بازی  فولاد هرمزگان مقابل سپاهان نوین ایذه کی به ورزشگاه خلیج فارس آمده بودند. در شبی که فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس نیاز به هوادران بی شمار هرمزگانی در ورزشگاه خلیج فارس داشتند این هوادران با وجود گرما و شرجی زیاد خود را به ورزشگاه رساندند و دو تیم محبوب خود را تنها نگذاشتند.  در بازی برگشت پلی آف لیگ دسته دوم  و بازی فولاد با سپاهان نوین ایذه که منجر به صعود فولاد به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شد هوادران هرمزگانی بعد از سال ها  به عنوان سرمایه های اصلی به ورزشگاه خلیج فارس آمدند  تا نشان دهند اگر فوتبال استان نیاز به حمایت هوادران  داشته باشد آن را تنها نخواهند گذاشت زیرا به طور حتم، تماشاگران به عنوان یار دوازدهم تیم های فوتبال، می توانند نقش مهمی در افزایش انگیزه میان بازیكنان ایفا كنند و بسیاری هم معتقدند  که فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد.

هواداران جایگاه وی‍ژه ای در ورزش دارند و باید مسئولان و دست‌اندركاران فوتبال با اتخاذ تدابیر لازم، شرایط را برای افزایش حضور تماشاگران در ورزشگاه ها فراهم نمایند. ورزشگاه خلیج فارس درحالی پذیرای حدود ده هزار هوادار  مشتاق فوتبال در بازی شهرداری بندرعباس و ون پارس اصفهان بود كه به همت اداره کل ورزش و جوانان ،  هیات فوتبال ، فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس تا حدودی مشکلات این ورزشگاه بر طرف شده بود اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که هوادران را اذیت می کند و باید هر چه سریعتر آن ها هم بر طرف شوند. حالا برای فصل بعد هرمزگان دو نماینده در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دارد پس بهتر است تا زمانی که فرصت داریم مشکلات ورزشگاه خلیج فارس را بر طرف کرد تا در فصل جدید دو تیم شهرداری و فولاد بدون دغدغه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بازی های خود را انجام دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها