آغاز کارگاه‌های تخصصی حضوری تابستانه کانون هرمزگان



کارگاه‌های تخصصی تابستان کانون هرمزگان پس از نام‌نویسی علاقمندان کودک و نوجوان، از روز یکشنبه ۱۲ تیر در مراکز کانون سراسر استان آغاز شد.

  

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: تعداد ۲۲۹ کارگاه در بخش فرهنگی، هنری و ادبی شامل هنر قصه‌گویی‌ و اجرا، شعروقصه، فن بیان، هنرهای تجسمی، نقاشی، سفال، هنرنمایشی، هنر تصویرسازی و پویانمایی، نقاشی روی شیشه، جواهرسازی، سفال با چرخ، شطرنج، بازی خلاق، هنرآوایی، کاربا چوب، نجوم، زیست‌شناسی، آزمایش‌های علمی، هوافضا، رباتیک، خوشنویسی، آشنایی با قرآن و ... در هفته دوم تابستان آغاز به کار کرد.

پروین پشتکوهی با بیان اینکه تمامی این فعالیت‌ها به صورت حضوری در ۱۶ مرکز ثابت در سراسر استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: تعداد ۸ کارگاه به صورت آنلاین در فضای اسکای روم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این کارگاه‌ها تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: با برطرف نشدن شرایط کرونا در سراسر کشور همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کارگاه‌های کانون رعایت می‌شود و کودکان و نوجوانان با رعایت پروتکل بهداشتی به فعالیت‌های کانون می‌پردازند.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها