با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار شد

مجمع انتخاباتی ریاست هیات قایقرانی هرمزگان 



مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان هرمزگان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد و آرزو پاسلار برای مدت چهار سال سکاندار هیات قایقرانی استان هرمزگان شد.
به گزارش صبح ساحل، مجمع برگزاری انتخاباتی هیات قایقرانی استان هرمزگان با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون ، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و روزبه زابلی پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این مجمع پس از این که آرزوی پاسلار و محمد احمدی زاده دو کاندیدهای ریاست هیات قایقرانی به ایراد برنامه های خود پرداختند اعضای مجمع رای های خود را به صندوق انداختند و آرزو پاسلار با کسب ۱۵ رای برای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات قایقرانی استان هرمزگان انتخاب شد. 
پیش از این جمشید رئیسی به مدت ۸ سال ریاست هیات قایقرانی را بر عهده داشت و پس از پایان دوران ریاست ایشان سحر رضایی به عنوان سرپرست مسوولیت هیات قایقرانی را عهده دار بود.
در این مجمع اسلام جاهدی،  آرزو پاسلار زاده و محمد احمدی زاده  سه کاندید برای ریاست هیات قایقرانی ثبت نام کرده بودند که اسلام‌ جاهدی در مجمع انتخاباتی حاضر نشد. اعضای این مجمع ۲۸ نفر بودند که ۲۴ نفر در آن شرکت کرده بودند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها