محور بندرخمیر به بندرلنگه، مسدود شد



 مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: محور بندرخمیر به بندرلنگه به علت طغیان رودخانه فصلی و آبگیری آبنما مسدود شده و تردد از مسیر جایگزین انجام می‌شود.

     

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن‌زاده روز پنجشنبه افزود: این حادثه صبح امروز در نزدیکی روستای کنخ روی داده و اکنون تردد از مسیر بندرخمیر، دژگان، بندرلنگه درحال انجام است.

وی ادامه داد: پُلی بری روی این رودخانه فصلی در حال احداث است که در آینده پایداری تردد از این مسیر را تضمین می‌کند و اکنون تعدادی از پایه‌های آن احداث شده است.

وی اضافه کرد: تمرکز بارش ها در روز گذشته بر روی مرکز و غرب هرمزگان بود و همین مسأله در طغیان رودخانه فصلی و انسداد مسیر بندرخمیر به بندرلنگه تاثیر گذاشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بارش‌ها تا فرداشب ادامه می‌یابد و براساس پیش‌بینی انجام شده شرق این استان در روز جاری شاهد بارش خواهد شد و انتظار بارش پراکنده در سراسر هرمزگان را داریم.

مونسون به زیرساخت‌های هرمزگان خسارت زد 

حسن‌زاده افزود: بارش‌های سامانه مونسون اقیانوس هند به زیرساخت‌های هرمزگان خسارت زده اما هنوز برآورد جامعی از مبلغ ریالی اعلام نشده و باید تا زمان پایان بارش‌ها و تکمیل بررسی‌ها صبر کرد، آماری هم که اکنون اعلام می‌شود قابل استناد نیست.

وی گفت: مدیریت بحران استانداری هرمزگان و فرمانداران به صورت شبانه روزی درحال رصد شرایط و مدیریت وضعیت هستند.

حسن‌زاده اظهار داشت: افراد و خودروها با توجه به شرایط بارندگی و همچنین بارش در بالادست رودخانه‌های فصلی، از توقف در حاشیه مسیل‌ها و ترددهای غیرضرور بپرهیزند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها