613 کیلو مواد مخدر صنعتی شیشه در بندرعباس شناسایی شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه  تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری عملیاتی پلیس خراسان رضوی، 613 کیلو مواد مخدر صنعتی شیشه در بندرعباس شناسایی و کشف شد. 
به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ  با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی را شناسایی کردند. 
وی افزود: مأموران پس از چندین روز تعقیب و مراقبت نهایتا  امداد امروز دو دستگاه خودرو تریلی و یک کانتینر متعلق به قاچاقچیان را در جاده منتهی به اسکله  شهیدرجایی در بندرعباس شناسایی و در بازرسی دقیق  از داخل کانتینر،  613 کیلو مواد مخدر شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در کانتنیر جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان مبدا بارگیری این محموله سنگین مواد مخدر را افغانستان و مقصد آن یکی از استان های مرکزی کشور عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با توجه به شناسایی قاچاقچیان تلاش ماموران برای دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله ادامه دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها