معاون وظيفه عمومي هرمزگان:

مشمولان غیرغایب در محرم و صفر می‌توانند بدون وثیقه به عتبات بروند



معاون وظيفه عمومي استان هرمزگان از خروج مشمولان غیر غایب از کشور در ایام محرم و صفر بدون نیاز به سپردن وثیقه صرفا برای شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ حسن دستوری زاده»، معاون وظيفه عمومي استان هرمزگان گفت: همزمان با فرا رسيدن ماه محرم و عزاداري سرور و سالار شهيدان، به منظور ارائه خدمات و تسهيلات مناسب به مشمولان غیر غایب امتیاز ویژه ای برای خروج این عزیزان از کشور براي شرکت در مراسم عزاداری از طریق سازمان وطیفه عمومی در نظر گرفته شده است. 
وی با بیان این که مشمولان غیر غایب می توانند بدون سپردن وثیقه صرفا جهت زیارت و عزارداری از کشور خارج شوند، افزود: ارائه این امتیاز صرفا با هدف کاهش مراجعات و تسريع در صدور مجوزهاي خروج از کشور بوده و کليه مشمولان غير غايب مي توانند در ماه هاي محرم و صفر به ويژه در ايام اربعين حسيني با مراجعه به سايت service.epolice.ir يا evazifeh.epolice.ir در محدوده زماني یکماهه از 8 مرداد تا 15 مهر ماه سال جاری نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام نمايند.
معاون وظيفه عمومي استان هرمزگان اضافه کرد: متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي‌توانند از طريق کانال سازمان در سروش به نشاني @khabaresarbazi از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها