بارندگی‌های اخیر:

بیش از 700 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آب و برق استان هرمزگان



بارندگی و سیل اخیر حدود ۴۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب هرمزگان و ۳۲۵ میلیارد ریال به شبکه و تاسیسات توزیع برق این استان خسارت وارد کرد.

    

به گزارش صبح ساحل، مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: بارندگی و سیل اخیر حدود ۴۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب هرمزگان خسارت وارد کرد.

عبدالحمید حمزه پور صبح امروز (۱۰ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بیشتر خسارات به تاسیسات آبی شهرستان‌های جاسک، میناب، بشاگرد، حاجی آباد، بندرخمیر و روستاهای حومه بندرعباس (منطقه سه) وارد شده است.

وی با بیان اینکه در این بارندگی‌ها خطوط انتقال آب، شبکه‌های توزیع و تاسیسات برقی و مکانیکی آبفا آسیب دید، عنوان کرد: مدیریت بحران و حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب هرمزگان برای سرعت بخشی در پایداری وضعیت آب این شهرستان‌ها از زمان وقوع بارش‌ها با اعلام آمادگی به نیروهای عملیاتی اقدام به رفع اتفاقات ناشی از بارندگی کردند.

     

همچنین بر اثر بارندگی های اخیرمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با اعلام وضعیت هشدار بارندگی و جاری شدن سیل در استان همه نواحی با تمامی تجهیزات پشتیبانی و نیروی انسانی به حالت آماده باش درآمدند و خوشبختانه تاسیسات آسیب دیده به سرعت بازسازی و برق مناطق سیل زده در کمترین زمان وصل شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: ۳۲۵ میلیارد ریال به شبکه و تاسیسات توزیع برق این استان خسارت وارد شده است.

محمد کریمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از شبکه برق برخی روستاهای شهر بندرعباس افزود: در این بارندگی‌ها بر اثر جاری شدن سیل ۲۵ کیلومتر شبکه برق رسانی، ۴۸۱ پایه فشار متوسط  و ضعیف و ۷۲ دستگاه ترانسفورماتور آسیب دید.

وی بیان داشت: بیشترین حجم خسارت مربوط به بندرعباس بویژه مناطق و روستاهای شمال این شهرستان است که در این راستا ۱۳۲ پایه برق رسانی در روستاهای بندرعباس خسارت دید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اظهار داشت:  با آمادگی نیروهای عملیاتی این شرکت خسارت‌های وارد شده به سرعت رفع و شبکه به حالت پایدار بازگشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها