اعزام ۳۱ هزار زائر هرمزگانی به کشور عراق



معاون حج و زیارت هرمزگان گفت: تا امروز سه شنبه ۱۵ شهریور، ۳۱ هزار زائر هرمزگانی برای پیاده روی اربعین به کشور عراق اعزام شده اند.

 

به گزارش صبح ساحل، سجاد قادری افزود: تاکنون ۵۲ هزار نفر از استان هرمزگان برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح نام نویسی کرده اند که ۴۱ هزار نفر از آن‌ها با پرداخت حق بیمه نام نویسی خود را قطعی کرده اند.

وی از پرداخت تسهیلات ۳ تا ۵ میلیون تومانی به زائران اربعین خبر داد و گفت: متقاضیان این تسهیلات می‌توانند درخواست خود را در سامانه سماح ثبت کنند.

به گفته معاون حج و زیارت استان هرمزگان، این تسهیلات فقط به سرپرستان خانوار یارانه بگیر که بصورت زمینی به کربلا سفر کرده اند تعلق می‌گیرد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان هم گفت: برای هر زائر اربعین ۱۰۰ دلار با نرخ توافقی در نظر گرفته شده است که این نرخ برای امروز ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان است.

حسن آرمات افزود: زائران اربعین می‌توانند با مراجعه به شعب مرکزی بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت و ملت در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، قشم و جزیره کیش ارز خود را دریافت کنند.

وی از زائران درخواست کرد به علت ازدحام جمعیت در روز‌های پایانی، هر چه سریعتر برای دریافت ارز مراجعه کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان، مراجعه به صرافی‌ها را دیگر راه دریافت ارز زائران اعلام کرد و افزود: همراه داشتن اصل کارت ملی و سیم کارت بنام زائر برای دریافت ارز الزامی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها