توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان سیریک



جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک هرمزگان گفت: همزمان با بیست و یکمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه، توزیع بیش از۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سرگرد پاسدار مجید حبشی روز چهارشنبه در حاشیه توزیع این بسته های معیشتی بین نیازمندان شهرستان سیریک افزود: هریک از بسته های معیشتی به ارزش هفت میلیون ریال تهیه شده است که در مجموع پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به این بسته ها اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: در هر بسته  پنج نوع کالا شامل برنج، روغن مایع، مرغ، ماکارونی و حبوبات است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک اظهارداشت: در این مرحله از رزمایش بسته های معیشتی مواد غذایی به همت جهادگران بسیجی و خیران تهیه شده است و بین نیازمندان و خانواده های کم بضاعت توزیع خواهد شد.

سرگرد حبشی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای در راستای کمک به جامعه کم برخوردار و حمایت از آن ها دارد، ابراز داشت: با کمک گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه و خیران تاکنون کمک های بسیار خوبی به قشر محروم و کم برخوردار ارائه شده است.

در قالب رزمایش مواسات و همدلی در ۲ سال گذشته ۹۶۰ هزار بسته معیشتی و نوشت افزار با کمک نهادهای مردمی، دستگاه ها، سازمان ها و بویژه سپاه پاسداران تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در هرمزگان توزیع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها