فرماندار بشاگرد اعلام کرد:

پیشرفت ۹۰ درصدی شهرک صنعتی بشاگرد



 فرماندار بشاگرد گفت: شهرک صنعتی این شهرستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای بهره‌برداری نیازمند شبکه آبرسانی است.

به گزارش صبح ساحل ،«یعقوب دادعلی زاده» فرماندار بشاگرد اظهار داشت: بنا شده استانداری هرمزگان و شرکت شهرک‌های صنعتی این استان با همدیگر مساله آب را حل کنند.

وی افزود: بودجه مورد نیاز برای رساندن آب به شهرک صنعتی بشاگرد از سهم استانداری در بودجه امسال دیده شده و بایستی شرکت شهرک‌های صنعتی هم سهم خود را بیاورد تا سه کیلومتر باقی مانده از شهر سردشت تا شهرک صنعتی لوله گذاری شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد شده آب مورد نیاز شهرک صنعتی هم از خط انتقال آب سد جگین به سردشت تامین شود، آن زمان می‌توانیم صنایع متقاضی را در این شهرک مستقر کنیم.

فرماندار بشاگرد افزود: صنایع مانند فیلتر هوا، تولید آب رایاتور خودرو، دستمال کاغذی و قطعه‌های بتنی برای استقرار در این شهرک مراجعه‌کرده‌اند اما به دلیل نداشتن آب با استقرار آن‌ها موافقت نشد.

دادعلیزاده تصریح کرد:‌ ‌ان‌شاءالله تا دهه فجر مساله آب هم مرتفع و شهرک صنعتی بشاگرد آماده بهره‌برداری خواهد شد، همچنین تمرکز ما برای استقرار صنایع بیشتر بر صنایع تبدیلی و بسته بندی محصول‌های کشاورزی و گیاهان دارویی است.

وی افزود: این شهرستان را می‌توان به نوعی بهشت گیاهان دارویی قلمداد کرد که اکنون به دلیل نبود صنایع تبدیلی و بسته بندی کسی کشت این گیاهان را انجام نمی‌دهد و این گیاهان فعلا از مراتع برداشت و مصرف می‌شوند.

این شهرستان با ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

     
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها