مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان:

یک میلیون بطری آب معدنی بین زائران اربعین در شهر سامرا توزیع شد



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از توزیع یک میلیون بطری آب آشامیدنی بین زائران اربعین حسینی در موکب باب الحوائج «ع» تا پایان شهریور در شهر سامرا خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام حسین مهدیان»، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه ایام اربعین امسال هم‌زمان با تابستان و فصل گرماست،با تاکید ستاد اربعین سازمان اوقاف به ارائه خدماتی به منظور جلوگیری از گرمازدگی زائران حسینی نمودیم.

حجت الاسلام مهدیان گفت: با توجه به اینکه برای اولین سال موکب‌ باب الحوائج جهت خدمات به زائرین در شهر سامرا راه اندازی شد بیان داشت این موکب از17شهریور شروع به کار کرده و تا 30 شهریور به خدمات رسانی ادامه خواهد داد.

وی گفت: بیش از یک میلیون بطری آب معدنی تهیه شده که در هر شبانه روز 77 هزار بطری بین زائرین اربعین حسینی در شهر سامرا توزیع شده است بیان داشت: در کنا آب آشامیدنی روزانه 7 هزار لیوان شربت آبلیمو نیز توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در پایان گفت: همچنان از مردم درخواست داریم صرفه‌جویی لازم در مصرف آب را داشته باشند تا همه از این نعمت بهره‌برداری کنند و مشکل سریع‌تر حل شود.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها