مهلت ثبت‌نام دانشجویان علوم پزشکی برای وام‌های ابلاغ شده اعلام شد



رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به آغاز ثبت‌نام وام دانشجویی، درباره مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای وام‌های ابلاغ شده، گفت: دانشجویان می‌توانند حداکثر تا ۳۰ دی‌ماه برای ثبت‌نام وام تحصیلی، تا ۱۵ دی ماه برای وام‌های ضروری و ودیعه مسکن و تا ۵ اسفندماه برای ثبت‌نام وام‌های ازدواج و فرزندآوری و همینطور وام شهریه اقدام کنند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، دکتر علی‌اکبر محمدی با بیان اینکه تنها رسالت صندوق رفاه توجه به دانشجویان کم بضاعت و ایجاد زمینه رشد برای این دانشجویان است، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که در زیرساخت‌های رفاهی شرایطی ایجاد کنیم تا دانشجویان بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به تحصیل خود ادامه دهند.

دکتر محمدی گفت: شیوه‌نامه اعطای وام‌های تحصیلی، ودیعه مسکن، ضروری، ازدواج، تولد فرزند و وام شهریه به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و دانشجویان می‌توانند طبق دستورالعمل اجرایی جهت ثبت‌نام اقدام کنند و از فواید این وام‌ها بهره‌مند شوند.

به نقل از  وزارت علوم، رییس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای وام‌های ابلاغ شده، اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند حداکثر تا ۳۰ دی ماه برای ثبت‌نام وام تحصیلی، تا ۱۵ دی ماه برای وام‌های ضروری و ودیعه مسکن و تا ۵ اسفندماه برای ثبت‌نام وام‌های ازدواج و فرزندآوری و همینطور وام شهریه اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها