افزایش چشمگیر هزینه آبونمان تلفن ثابت در سایه زیان میلیاردی مخابرات



شرکت مخابرات هزینه آبونمان تلفن ثابت را تا ۲۰ هزار تومان افزایش داده. به طوری که؛ اگر خانواده‌ای از خطوط ثابت استفاده نکنند هم ملزم به پرداخت ماهیانه آن هستند. این درحالی است که مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از زیان 2 هزار میلیارد تومانی این شرکت خبر داده است.

شرق نوشت: « شرکت مخابرات در اقدامی بی‌سابقه هزینه آبونمان تلفن ثابت را تا ۲۰ هزار تومان افزایش داده و هر خانواده ایرانی چه از خطوط ثابت استفاده کند و چه اصلا استفاده نکند ملزم به پرداخت ماهانه این مبلغ به مخابرات است.

با توجه به اینکه تعداد اشتراک تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران حدود ۳۷ میلیون خط است درآمد حاصل از این افزایش ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد بود».

این درحالی است که «مجید سلطانی»، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرده بود که در سال مالی ۱۴۰۰، زیان مخابرات از ۲ هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، سلطانی از دیگر مباحثی که در این نشست به آن اشاره کرد تغییر تعرفه تلفن ثابت بود که گفت: نگهداری خطوط تلفن برای مخابرات هزینه دارد که این تعرفه از سال ۱۳۸۸ ثابت مانده و چرخ توسعه شرکت مخابرات ایران را کند کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها