مجمع انتخابات هیات ورزش هاى ناشنوایان

رضا پرویز به عنوان رئیس جدید انتخاب شد



رضا پرویز به عنوان رییس جدید هیات ورزش هاى ناشنوایان استان هرمزگان انتخاب شد.

 


به گزارش صبح ساحل، مجمع انتخابات هیات ورزش هاى ناشنوایان هرمزگان به ریاست مهدی نصیبی دبیر کل فدراسیون ورزش های  ناشنوایان و با حضور مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان، روزبه زابلی پور معاون ورزشی و اعضای مجمع هیات ناشنوایان استان در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این مجمع رضا پرویز و مجید قریشی دو کاندید ریاست هیات ناشنوایان بودند که پس از ارائه برنامه های خودشان در پایان رضا پرویز با کسب ۱۴ رای از ۱۸ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزش هاى ناشنوایان استان هرمزگان انتخاب شد.
دبیر کل فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور در مجمع انتخابات هیات ورزش های ناشنوایان هرمزگان گفت: کار کردن در این هیات ورزشی سختی های زیادی دارد و شخصی که مسئولیت آن را بر عهده می گیرد باید بسیار دلسوز باشد. نصیبی افزود: فدراسیون با توجه به وظایفی که بر عهده دارد در حد توان به هیات ورزش های ناشنوایان استان هرمزگان در جهت پیشبرد اهدافش کمک خواهد کرد. مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان هم گفت : هیات ورزش های ناشنوایان در استان ورزشکاران خوبی دارد و حتی ورزشکار المپیکی هم دارد پس این هیات نیاز به حمایت بیشتری دارد و اداره کل ورزش و جوانان با تمام توانش این کار را انجام خواهد داد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها