برگزاری جشنواره "نخستین واژه آب" در شهرستان بندرلنگه



جشنواره "نخستین واژه آب" در شهرستان بندرلنگه با مشارکت آب و فاضلاب و آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
   
   
به گزارش صبح ساحل، در این جشنواره برنامه های مختلفی با محوریت مصرف بهینه آب و آموزش دانش آموزان ابتدایی اجرا شد که دانش آموزان نیز مشارکت بالایی داشتند.
عماد قربان زاده در تشریح جزئیات این جشنواره افزود: جشنواره نخستین واژه آب به عنوان یک رویداد کشوری و با هدف آشنایی دانش آموزان نسبت به موضوع آب و اهمیت مصرف بهینه آن برگزار می شود که آبفای شهرستان بندرلنگه نیز در این راستا گام برداشت و با همکاری آموزش و پرورش و مدرسه پیشگامان پویش بندرلنگه یک جشنواره خوب برگزار کرد که دانش موزان نیز استقبال پررنگی از آن داشتند.

وی با قدردانی از دست اندرکاران مدرسه پیشگامان پویش بندرلنگه افزود: خوشبختانه مدارس این شهرستان نیز پای کار هستند و با توجه به هزینه بالای تولید آب و لزوم صرفه جویی آن، موضوع آب در این شهرستان مورد توجه است و برگزاری پررنگ این جشنواره فرصتی فراهم آورد تا دانش آموزان با استفاده از محتواهای تولیدی بتوانند آشنایی بیشتری با فرایند تولید تا مصرف آب داشته باشند.

گفتنی است، در این جشنواره ضمن توزیع کتاب و نوشت افزار از دانش آموزان شرکت کننده در بخش های مختلف تدارک دیده شده از جمله نفرات برگزیده مسابقه تشکر و قدردانی شد.
   
 
 
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها