کاشت درخت و توسعه فضای سبز شهری شهرداری افزایش یافت:

سبز پوشی بندرعباس با گل های فصلی



کاشت بذر و نشاء گلهای فصلی به همت پرسنل سازمان فضای سبزی شهر بندرعباس، این شهر را در ظرفیت دلپذیری از گل و شکوفه به استقبال زمستان می برد .

 

به گزارش صبح ساحل، شهرام آرمان، رئیس سازمان با بیان این مطلب افزود: کاشت گلهای فصلی در سطح منطقه یک در حال انجام می باشد و سطح منطقه، میادین و بوستانهای شهری را رنگارنگ خواهند نمود. آرمان ادامه داد: مهمترین دغدغه سازمان پس از انتقال نشا به سطح شهر و بوستانهای شهری آبیاری متناسب آنها در این فصل خواهد بود که امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده مشکلی در این راستا ایجاد نگردد.
آرمان افزود: با انجام این گونه فعالیت ها و اقدامات، گامی در جهت تامین رفاه حال شهروندان و جلب رضایتمندی شهروندان و همچنین بهسازی و زیباسازی منظر و فضای شهری برداشته شود. وی گلهای منتخب برای کاشت را از لحاظ نوع و رنگ و شکل ظاهری متنوع عنوان کرد و گفت: این عملیات برای افزایش زیبایی بصری مناظر و نشاط و شادابی و رضایت مندی شهروندان انجام می گیرد.
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز در پایان اظهار امیدواری کرد: کاشت گلهای فصلی موجب ایجاد فضای پر نشاط و شادی بخش در شهر شده و چشم اندازی زیبا و دلنوازی را برای شهروندان فراهم می آورد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها