کشف بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های هرمزگان



فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف محموله ۱۳۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در مرز‌های آبی شهرستان میناب خبر داد.

       
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ " بهادر اسماعیلی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و با توجه به پیامد‌های مخرب وتاثیرگذار پدیده قاچاق براقتصاد کشور، برخورد قاطع با باند‌ها وشبکه‌های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستورکار مرزبانان قرارگرفت.

وی در ادامه از کشف محموله سوخت قاچاق و دستگیری تعدادی از قاچاقچیان سوخت در مرز‌های آبی شهرستان میناب خبرداد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تلاش‌های شبانه روزی وفعالیت بی وقفه مرزبانان پایگاه دریابانی میناب، طی عملیاتی مشترک با مرزبانان دریابانی قشم تعدادی از قاچاقچیان سوخت که اقدام به قاچاق می‌کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان بیان داشت: با اقدام به موقع مرزبانان و طی عملیاتی غافلگیرانه، یک شناور توقیف و ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال نیز کشف شد.

سردار"اسماعیلی" خاطرنشان کرد: دراین رابطه ۲ نفر دستگیر واقدامات قانونی ازطریق مراجع قضائی درحال پیگیری است.

وی با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی واجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: مرزبانان با عزم جدی خود برای مبارزه باپدیده سازمان یافته قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را درمناطق ساحلی و دریایی را نخواهند داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها