در ۹ ماهه امسال:

ساخت ۵۸۷ فروند شناور در شرکت‌های شناورسازی هرمزگان



معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۵۸۷ فروند شناور در شرکت‌های شناورسازی استان در ۹ ماهه امسال ساخته شد.

   
به گزارش صبح ساحل،  اسماعیل مکی‌زاده  با اشاره به ساخت  ۵۸۷ فروند شناور در ۹ ماهه امسال افزود: این شناور‌ها در ۶۵ باب کارگاه درون استانی ساخته شده‌اند.   

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان  گفت: در حال حاضر ۱۱ نوع از انواع گواهینامه دریایی صادر شده که می‌توان به گواهینامه‎‌های ثبت جدید، صدور گواهینامه‌های حداقل خدمه، ثبت موقت، بین‌المللی امنیت، امنیت موقت، ابطال ثبت، گواهینامه‌های تاییدیه کارگاه و شناورسازی‌های (ساخت و تعمیر شناورها)  اشاره کرد.
مکی‌زاده میزان صدور گواهینامه در ۹ ماهه امسال را دو هزار و ۲۷۴ فقره اعلام کرد که این تعداد در مقایسه با پارسال  که هزار و ۵۸۷ فقره بوده به ۲۳ درصد افزایش یافته است.
مکی‌زاده گفت: همچنین در ۹ ماهه امسال، ۲۸۶ گواهینامه ثبتی شناور‌هایی که بدنه آن‌ها از نظر انتفاع (قابلیت بهره‌برداری) خارج شده بود، ابطال شد.

وی ادامه داد: موسسه‌های رده بندی معتبر فعال در استان در ۹ ماهه امسال، تاکنون از ۲ هزار و ۵۱۹ شناور ثبتی استان بازدید کرده‌اند و برای آن‌ها گواهینامه ایمنی صادر شده است.
 به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تعداد کارگاه‌ها و کارخانه‌های مجاز شناروسازی استان با نظارت اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناور‌ها از ۵۲ باب کارگاه در سال ۹۵ به ۶۵ باب رسیده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها