افزایش قیمت تخم مرغ بدون ابلاغیه!/ هر شانه تخم مرغ چند است؟



در حالیکه طبق مصوبه ۲۲ اردیبهشت ستاد تنظیم بازار قیمت هر شانه تخم مرغ ۱۹۰۰ گرمی ۷۶ هزار تومان تعیین شده بود، وزارت جهادکشاورزی امروز قیمت هر شانه ۱۸۰۰ گرمی را حدود ۸۴ تا ۸۵ هزار تومان اعلام کرد!

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته بازار، مسعود امراللهی مدیر کل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی بابیان اینکه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار باید بصورت فله عرضه شود، گفت: از امروز با اعلام سازمان حمایت هر شانه تخم مرغ ۱۸۰۰ گرمی حدود ۸۴ تا ۸۵ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

این در حالی است که طبق مصوبه ۲۲ اردیبهشت ستاد تنظیم بازار، قیمت هر شانه تخم مرغ ۱۹۰۰ گرمی ۷۶ هزار تومان تعیین شده است و پس از آن هیچ نرخنامه مصوبی برای تخم مرغ اعلام نشده است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، امرالهی گفت: با ورود مردم به خرید مرغ و ذخیره سازی  فاصله قیمتی مرغ با قیمت تولید کاهش یافته است.

به گفته او، با توجه به اختلاف ۱۰ هزارتومانی قیمت مرغ با نرخ مصوب توصیه می کنیم مردم همچنان به این خرید و ذخیره سازی ادامه دهند.

او درباره قیمت تخم مرغ گفت: قیمت تخم مرغ روند افزایشی به خود گرفت که از دو سه روز گذشته با نظارت های صورت گرفته تخم مرغ  به کانال قیمت مصوب بازگشت.

گفتنی است که هفته گذشته نیز، در حالی نرخ جدید تخم مرغ توسط سازمان میادین و تره بار بین ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان اعلام شد که از چند هفته گذشته قیمت تخم مرغ فراتر از شانه‌ای ۱۰۰ هزار تومان رفته است. متولیان صنفی نیز عنوان می‌کنند که مسئول اعلام نرخ این سازمان نیست و باید قیمت تخم مرغ توسط ستاد تنظیم بازار اعلام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها