اضافه شدن ۷ پزشک متخصص به شهرستان حاجی‌آباد



فرماندار شهرستان حاجی‌آباد گفت: در حوزه درمانی با پیگیری های صورت گرفته تعداد ۷ پزشک متخصص به پزشکان شهرستان افزوده خواهند شد.

به گزارش صبح ساحل، علی خرم نسب گفت:، با تشریح برنامه های دولت در بحث مسکن خاطرنشان کرد: با تصمیم رئیس جمهور در دولت سیزدهم افرادی که قبل از سال ۱۳۹۴ اقدام به ساخت و ساز در اراضی ملی کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی نسبت به سنددار کردن این اراضی به نام خود اقدام کنند. همچنین افرادی که در سال‌های گذشته اراضی در کوی جهاد شهر حاجی آباد خریداری و یا اراضی که موات اعلام شده بود، شرایطی فراهم شده که این اراضی به آنها واگذار شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن از دیگر برنامه های دولت در راستای احداث مسکن است که زمین مورد نظر در شهر حاجی آباد در حال آماده سازی و تاکنون تعداد ۲۰۰ پرونده از ۳۲۳۰ ثبت نام کننده تعیین تکلیف و زمین به آنها واگذار می شود. در روستاها نیز تفاهم نامه های ۴۰۰,۳۸۰ و ۱۵۰ واحدی بسته شده که دستگاه‌های متولی پیگیر ساخت مسکن هستند و افراد می توانند از آنها بهره مند شوند.

فرماندار حاجی آباد خبر داد: در حوزه اشتغالزایی ۸۷ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۴ درصد به شهرستان اختصاص داده شده که برای مشاغل فردی ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد و متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام به سامانه تبصره ۱۶ یا سامانه اداره کار مراجعه کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص زیباسازی شهری عنوان کرد: شهرداری حاجی آباد با توجه به منابع مالی و سهمیه قیری که دارد در سال‌جاری آسفالت کوچه های شهرک الغدیر، آیت الله رفسنجانی، گاوچاه انجام و کوچه پشت نیروی انتظامی و گود کهنوییه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از ظرفیت های شهر حاجی آباد قرارگرفتن در کنار جاده ترانزیتی است که با ارائه راهکاری مناسب باید مسافران به داخل شهر هدایت و مردم منتفع شوند.

خرم نسب اضافه کرد: در حوزه درمانی با پیگیری های صورت گرفته تعداد ۷ پزشک متخصص به پزشکان شهرستان افزوده خواهند شد.

وی یادآور شد: شهرستان حاجی‌آباد دارای ظرفیتهای کشاورزی و معدنی و تولید ۹۰ درصد گندم استان است که انتظار است دانشجویان برای افزایش کیفیت تولید، برندسازی و بازاریابی به‌عنوان برنامه های راهبردی شهرستان و برای توسعه اقتصادی برنامه ارائه دهند.

فرماندار حاجی آباد بیان کرد: آسیب های اجتماعی از موضوعات مهم جامعه است که دانشجویان باید با حساسیت به آن ورود و در قالب گروه‌های جهادی برای رفع آنها تلاش کنند. در سال‌های آینده شهرستان با وجود معادن و ایجاد کارخانجات جدید با کمبود نیروی انسانی متخصص روبرو خواهد بود که توجه به بخش آموزش بسیار مهم است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها