ترانه علیدوستی با تودیع وثیقه آزاد شد



در حالی‌که گفته‌هایی مبنی بر ایجاد امکان آزادی به شرط وثیقه برای ترانه علیدوستی مطرح بود، مادر او این موضوع را به صورت تلویحی تایید کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، زهرا مینویی دقایقی پیش در این باره گفت: موکلم امروز(چهارشنبه) ۱۴ دی ماه با تودیع وثیقه آزاد شد.

پیش از آن، مادر ترانه علیدوستی - بازیگر - دقیقه‌هایی پیش با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، مبنی بر اینکه «ترانه ایران آزاد شد»، این ذهنیت را پدید آورد که وثیقه تایید شده و موضوع آزادی به شرط تامین وثیقه به نتیجه رسیده است. 

نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی کمی بعد استوری خود را تصحیح کرد و خبر داد که ترانه هنوز آزاد نشده است. او نوشت «ترانه ایران آزاد خواهد شد، تصحیح می شود»

قبل تر هم زهرا مینویی وکیل ترانه علیدوستی خبر داده بود: ‏با پذیرش وثیقه موکل خانم ‎ترانه علیدوستی امروز از زندان اوین آزاد می‌شود.
 
 
وکیل ترانه علیدوستی : موکلم، امروز آزاد می‌شود
 

از صبح چهارشنبه اطلاعات جسته گریخته‌ای درباره صدور حکم آزادی به قید وثیقه برای ترانه علیدوستی منتشر شده بود؛ مبنی بر اینکه در صورت تامین و تایید وثیقه پیشنهادی، این هنرپیشه امروز آزاد خواهد شد.

این بازیگر سینما ۲۶ آذرماه گذشته بازداشت شده بود. ۲۶ آذرماه سال جاری قوه قضاییه اعلام کرد: در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک‌آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی قبلی از سوی برخی چهره‌ها و تعدادی از سلبریتی‌ها در هفته‌های گذشته، برخی از این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار و برخی نیز با دستور قضایی بازداشت شده‌اند.

 منابع: ایسنا، انتخاب، عصر ایران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها