برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با اخلالگران حوزه دارو در فارس



مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت:نظارت بر قیمت انواع دارو و برخورد با عرضه کالا‌های قاچاق توسط داروخانه‌ها از اصلی‌ترین اهداف این طرح نظارتی است و مقرر شده پرونده‌های متشکله در این طرح، به شعب ویژه‌ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شود.

     
   
به گزارش صبح ساحل، غلامرضا سالاری  گفت: اخیرا شاهد گلایه‌مندی شهروندان از گرانی و عرضه نامناسب دارو و افزایش مشکلات بیماران برای تهیه برخی اقلام دارویی هستیم که در این راستا با دستور ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ویژه نظارتی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح استان اجرا شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی  فارسگفت: نظارت بر قیمت انواع دارو و برخورد با عرضه کالا‌های قاچاق توسط داروخانه‌ها از اصلی‌ترین اهداف این طرح نظارتی است و مقرر شده پرونده‌های متشکله در این طرح، به شعب ویژه‌ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شود.
وی از تشکیل ۶۲ پرونده در راستای گرانفروشی، داروی قاچاق و احتکار از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و بیان کرد: در این راستا متخلفان ۳ میلیارد تومان جریمه نقدی شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در ادامه از محکومیت یک واحد صنفی به علت دپوی مقادیر زیادی داروی تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده و دفاعیات بلاوجه متهم، تخلف این فرد محرز و نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی وی و معدوم کردن تمام دارو‌های مکشوفه صادر کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها