افزایش اعتراض ها به کمبود آرد در روستاهای جاسک :

امام جمعه جاسک خواستار رفع فوری کمبود آرد شد



امام جمعه شهرستان جاسک در نماز جمعه امروز، گفت: مسئولین استان، مشکل کمبود سهمیه آرد مناطق روستایی جاسک را که تبدیل به دغدغه خانواده‌ها شده است را سریع تر پیگیری و رفع کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین عباس ذاکری در خطبه های امروز جاسک گفت: مسئولین شهرستانی تمام تلاش خود را انجام دادند تا کمبود سهمیه آرد در جاسک رفع شود اما این امر بدون کمک مسئولین استانی ممکن و میسر نیست مسئولین استانی باید تدبیری قابل حل اندیشه کنند.

وی گفت: سهمیه آردی که به دست روستائیان می‌رسد از آمار سرشماری سال ۹۵ است که با توجه به شرایط معیشت و قدرت خرید کم مردم، مصرف آرد در روستاها بالاتر است و این گلایه مردم که کمبود سهمیه آرد دارند به حق است.

حجت‌الاسلام ذاکری ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار افزایش جمعیت شناور شهرستان در کمبود سهمیه آرد جاسک افزود: مردم از مسئولین انتظار دارند برای نان خود حداقل در مضیقه و فشار نباشند و برای مبارزه با قاچاق آرد، راه های زیادی وجود دارد نباید این موضوع سفره روستائیان را تهدید و یا تنگ کند.

وی با تاکید بر سردرگمی مردم در عدم اطلاع‌رسانی اجرای برخی برنامه‌ها در این شهرستان گفت: اگر طرحی در استان و شهرستان قرار است اجرایی شود، مسئولین مردم را در جریان دقیق آن قرار داده و آن را شفاف به مردم بیان کنند، نه اینکه مردم بعد از رفتن برای سوختگیری، متوجه اجرای طرحی (طرح کدینگ) باشند که اجرا شده این جالب نیست.

امام جمعه شهرستان جاسک عنوان کرد: عدم اطلاع رسانی دقیق و شفاف در اجرای طرح و برنامه‌های باعث ایجاد مشکلاتی شده است انتظار می‌رود مسئولین از شیوه‌های مختلف برای بیان به مردم استفاده کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها