دبیر هیات ورزش‌های همگانی هرمزگان خبر داد

آغاز فوتسال کارکنان دولت از فردا



سوت آغاز فوتسال کارکنان دولت فردا در سالن فجر بندرعباس به صدا در خواهد آمد.
به گزارش صبح ساحل، بازی فوتسال کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان فردا یکشنبه از ساعت ۸ صبح در سالن فجر بندرعباس آغاز خواهد شد.
مسلم کریمی دبیر هیات ورزش های همگانی هرمزگان گفت:  مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با شرکت پنج تیم اداره کل تامین اجتماعی،  بنیاد مسکن ، علوم پزشکی،  دانشگاه هرمزگان و شهرداری بندرعباس با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و امین رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس در سالن فجر بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت : این مسابقات به صورت دوره ای در یک گروه روزی دو بازی  تا پنج شنبه ۲۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت تا قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده دستگاه های اجرایی استان راهی مسابقات کارکنان کشور شود.

دبیر هیات ورزش‌های همگانی هرمزگان در مورد شرکت تنها پنج تیم در این مسابقات گفت: با توجه به این که ثبت نام مسابقات به صورت سامانه ای بود و تنها تیم های که کارمندان رسمی داشتند می توانستند در مسابقات شرکت کنند این پنج تیم موفق به ثبت نام شدند.

مسلم کریمی اظهار داشت: هیات ورزش های همگانی هرمزگان تاکنون مسابقات رشته های مختلف ورزشی را برای کارکنان دستگاه های اجرایی استان برگزار کرده است و مراسم اهدا جام و مدال های قهرمانی هم در پایان مسابقات فوتسال کارکنان برگزار خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها