فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره:

طرح‌های بخشودگی جرایم رانندگی و مقابله با سرقت در کیش اجرا می‌شود



فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: پلیس این جزیره اجرای طرح های ضربتی مقابله با سرقت و بخشودگی جرایم راهنمایی و رانندگی در این جزیره را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ علی اصغرجمالی»، فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی پلیس، پاسخگویی به موقع و بهنگام به مطالبات مردمی است گفت: این فرماندهی طرح تشدید مقابله با سرقت را در سطح جزیره کیش و با استفاده از توان واحد های عملیاتی و با محوریت پلیس آگاهی از امروز آغاز کرده است.

وی افزود: این طرح در راستای برنامه های سراسری فراجا انجام و تلاش می شود با شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای بتوانیم یک امنیت و آرامش خوبی را در سطح جزیره کیش رقم بزنیم.

سرهنگ جمالی افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ماموران در این طرح با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که به هر صورت بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه وارد کنند با قاطعیت برخورد می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در خصوص اجرای طرح بخشودگی جرائم راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: این طرح به مناسبت مبعث حضرت محمد (ص) طرح تخفیف جرائم ساکن دو برابر شده در روز شنبه مورخ ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح اجرا می شود.

سرگرد محمد زنگانه با اشاره به اینکه این طرح با تدابیر رئیس پلیس کیش و همکاری سازمان منطقه آزاد اجرا می شود افزود: از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۲۹ بهمن، کیشوندان به صورت حضوری با مراجعه به ساختمان پلیس راهور نسبت به بهره مندی از طرح تخفیف جرائم و توقیفات خودرو استفاده کنند.

وی یادآور شد: کیشوندان برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۲۰ راهور به صورت شبانه روزی تماس حاصل کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها