دبیر مجمع خیرین مدد سازمان نظام پزشکی کشور خبرداد:

درمان 1700بیمار دربیمارستان صحرایی سرگز احمدی حاجی آباد



صبح ساحل، شهرستانها _ دبیر مجمع خیرین مدد سازمان نظام پزشکی کشور از درمان بیش از 1700 نفر دربیمارستان صحرایی سرگز احمدی شهرستان حاجی آباد خبرداد.لعبت گرانپایه در گفت وگو با خبرنگار ما در احمدی اظهارکرد: بیمارستان صحرایی سرگز احمدی با هدف گسترش عدالت خدمات بهداشتی  و درمانی با تجهیزات نسبتاً خوب درمنطقه محروم سرگز احمدی به مدت 3 روز راه  اندازی شده است.

 دبیر مجمع خیرین مددسازمان نظام پزشکی و مدیر تیم پزشکی گفت: بیمارستان صحرایی بخش احمدی به مدت 3 روز راه اندازی شد و در این مدت 1750 بیمار به این مرکز مراجعه و ویزیت شدند.

گرانپایه با بیان اینکه خدمات این بیمارستان برای بیماران رایگان بود افزود: این بیمارستان از امکانات پاراکلینکی، رادیولوژی، سونوگرافی و دندانپزشکی برخوردار بود.وی تیم پزشکی این بیمارستان را 14 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: پزشکان متخصص داخلی، جراحی عمومی، زنان، گوش  و حلق و بینی، ارتوپدی نسبت به ویزیت بیماران نیازمند دراین بیمارستان اقدام کردند.گرانپایه تصریح کرد: از مجموع 1750 بیمار مراجعه کننده به این بیمارستان 17 عمل جراجی صورت گرفت.50 نفرمراجعه به دندانپزشکی و مابقی سایر خدمات ارایه شد. وی افزود:پزشکانی که دراین بیمارستان مشغول خدمت بودند افراد خیرونیکوکاری هستند که داوطلبانه و بدون دستمزد به این منطقه عزیمت کردند.دبیر مجمع خیرین مددسازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد:مجمع خیرین مدد از اوایل سال 90 شروع بکار کرد و این سفریازدهم به استانهای مختلف کشور است و طی این یازده سفر بیش از 15هزار نفر ویزیت رایگان شدند و قریب به 200 جراحی چشم وبینی  و... بصورت رایگان انجام شد.یاسر مرادی سرپرست مرکز بهداشت حاجی آباد نیز از خدمات انجمن خیرین مدد نظام  پزشکی تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد این حرکت ادامه دار باشدوتمامی نقاطی که امکان تردد نیست پوشش دهند. وی افزود: این بیمارستان با همکاری سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها