برگزاری رزمایش سراسری طرح نوروزی در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان



صبح امروز رزمایش سراسری طرح نوروزی در ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با حضوری مقامات استان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، در راستای هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات نوروز و همچنین ایمن‌سازی تردد مسافرین نوروزی در محورهای مواصلاتی استان صبح امروز با حضور مهدی دوستی، استاندارهرمزگان، سردارجعفری، فرمانده انتظامی استان،عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان و مدیران ستادی دستگاه های اجرایی در ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار شد.

در این رزمایش، تمامی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله راهداری، هلال احمر، پلیس راهور و نیروی انتظامی حضور داشته و اعلام آمادگی خود را مبنی بر ماموریت‌های محوله اعلام کردند.

در ادامه این رزمایش سردار جعفری با بیان اینکه استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بالقوه گردشگری است گفت: انتظار تردد مسافرین در ایام نوروز امسال بیش از پیش است.

استاندار هرمزگان در حاشیه این نشست گفت: استان هرمزگان مهد گردشگری در ایام نوروزی است. لذا از تمامی دستگاه ها خواسته شده برنامه ریزی مناسبی برای ایام پیش رو داشته باشند.
وی اظهار کرد : خوشبختانه در استان هرمزگان برخی از دستگاه‌ها از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بالاترین سطح خدمات رسانی در کشور را دارا می باشد

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اذعان داشت: با توجه به ایام پیش رو به مناسبت نوروز تمامی تمهیدات ایمن سازی معابر پاکسازی و بهسازی محور ها و همچنین شناسایی نقاط حادثه خیز در نظر گرفته شد و این اداره آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان است‌.
وی با تاکید بر اینکه همکاران ما در سامانه ۱۴۱ ماموریت ویژه در ایام نوروز به عهده دارد و از هموطنان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با این سامانه به صورت شبانه روزی در ارتباط باشند.

  برگزاری رزمایش سراسری طرح نوروزی در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها