مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم خبرداد:

فعالیت شبانه‌روزی بنادر لافت و پل برای تردد مسافران نوروزی



مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تعداد ایستگاه‌های همیار ناجی در بنادر و اسکله‌های مسافری و گردشگری این جزیره را شامل ۱۸ ایستگاه اعلام کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی اشتری با اشاره به آمادگی کامل بندر شهید ذاکری قشم برای تسهیل در سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲، افزود: ۱۸ ایستگاه همیار ناجی و هشت تیم غواصی در بنادر و اسکله‌های این جزیره فعال هستند. 

وی ادامه داد: در اسکله‌های لافت، گورزین، دهخدا، سهیلی، طبل، گوران، کندالو، هنگام، شیب‌دراز و بنادر بهمن، ذاکری، لارک، پل و لافت، پارک آفتاب(زیتون) و پلاژ سیمین ایستگاه‌های همیار ناجی برپا شده است. 

رییس کمیته حمل و نقل دریایی قشم بیان کرد: همچنین هشت تیم غواصی در بنادر و اسکله‌های لافت و پل، ذاکری، طبل، سهیلی، گورزین، هنگام، شیب‌دراز و کندالو مستقر شده‌اند.

 

ساعت کاری مبادی مجاز گردشگری 

اشتری با بیان اینکه بندر مسافری شهید ذاکری قشم به مقصد بندرشهیدحقانی بندرعباس از ساعت ۶ تا ۲۴ فعال است، افزود: علاقه‌مندان سفر به جزیره هرمز نیز از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی هر روز در ساعت‌های ۷، ۱۰ و ۱۴ می‌توانند از بندر شهید ذاکری قشم به این جزیره سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بندر لافت و پل نیز برای حمل خودرو و مسافر به صورت شبانه روزی انجام می شود، افزود: سفر به جزیره لارک از اسکله شهید ذاکری شهر قشم به جز روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در ۲ نوبت صبح ساعت ۸ و بعدازظهر ساعت ۱۶ برقرار است.

مدیر بنادر و دریانوردی قشم اضافه کرد: ساعت کاری مبادی مجاز گردشگری از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب و گشت تفریحی دریایی با کشتی‌های گردشگری از ظهر تا پاسی از شب در بندر بهمن  می‌باشد. 

 

بندر شهید ذاکری قشم دارای ۱۴ پست اسکله برای پهلوگیری همزمان ۱۴ شناور مسافربری است و هر ۳۰ دقیقه یک شناور مسافربری را به اسکله شهید حقانی بندر عباس اعزام می‌کند. ۹ اسکله گردشگری مجاز در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل، دهخدا و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها