تشدید نظارت و برخورد با صیادی غیر مجاز در هرمزگان/ ممنوعیت صید حلوا سفید



سرپرست شیلات هرمزگان گفت: پویایی و فعالیت یگان حفاظت منابع آبزیان با وجود کمبود نیرو و منابع مشهود است اما باید با همه محدودیت‌ها شاهد ارتقای فعالیت ها و حفاظت از ذخائر باشیم.

     

به گزارش صبح ساحل، مسعود بارانی صبح امروز (۱۵ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای کامل و دقیق فصول ممنوعیت صید آبزیان در سال ۱۴۰۲، افزود: واحدهای عملیاتی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در سراسر صید گاه‌های استان از فردا به صورت شبانه روزی حضور خواهند داشت.

وی تشدید برخورد با صید و صیادی مخرب و غیر مجاز به ویژه استفاده از ادوات صیادی مخرب پرساین ماهیان تجاری و ترال و ممنوعیت صید حلوا سفید را در دستور کار یگان حفاظت منابع شیلات آبزیان قرار داد.

بارانی تصریح کرد: بی شک ذخایر آبزیان انفال بوده و انقراض و آسیب به هرگونه آبزی در دریا خساراتی جبران ناپذیر و مخرب است.

وی همچنین افزایش گشت‌های کنترلی صید غیرمجاز با تجمیع نیروهای یگان از سراسر استان را در دستور کار یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان قرار داد و تاکید کرد: پویایی و فعالیت یگان حفاظت منابع آبزیان با وجود کمبود نیرو و منابع مشهود است اما باید با همه محدودیت‌ها شاهد ارتقای فعالیت ها و حفاظت از ذخائر باشیم.

سرپرست شیلات هرمزگان با تاکید بر برگزاری جلسات شورای یگان حفاظت منابع آبزیان به صورت ماهانه و در سطح همه شهرستانهای شیلاتی، خاطرنشان کرد: تا سرحد ممکن همه امکانات و منابع شیلات هرمزگان در اختیار حفاظت از منابع دریا در راستای برخورد با صید غیر مجاز قرار خواهد گرفت و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها