خرید تضمینی گندم در هرمزگان آغاز شد/ خریداری 700 تن گندم از سوی شبکه تعاون روستایی استان



رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان از آغاز خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاونی روستایی به عنوان مباشر شرکت تعاونی بازرگانی دولتی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا ماندگاری»، رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان ضمن بیان اینکه خرید تضمینی گندم در هرمزگان از نیمه فروردین آغاز و تا نیمه خردادماه سالجاری ادامه دارد، گفت: سازمان تعاونی روستایی هرمزگان در انجام سیاست‌های دولت مبنی بر حمایت از کشاورزان خرید تضمینی گندم کشاورزان استان را در دستور کارخود قرار داد.

وی ادامه داد: از زمان آغاز فرآیند خرید تضمینی گندم و کلزا در  فروردین تا نیمه خردادماه سالجاری؛ میزان 7۰۰ تن گندم و ۴۵ تن کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان هرمزگانی خریداری شد.

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان اضافه کرد: برای خرید گندم و کلزا ۱۱ مرکز در شهرستان‌های حاجی آباد، رودان، میناب، پارسیان، بستک تدارک دیده شده است که با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده مراکز آماده تحویل محصولات از کشاورزان هستند.

ماندگاری بیان کرد: حمایت از کشاورزان، تقویت تولید داخلی و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها  از اهداف دولت در زمینه خرید تضمینی گندم تلقی می شود.

وی افزود: حاجی‌آباد بیشترین سطح زیر کشت گندم در استان را به خود اختصاص داده و به عنوان قطب کشت این محصول شناخته می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها