جنگ استقلال و پرسپولیس علیه سپاهان/ پایتخت در انتظار جذاب‌ترین دربی



پرسپولیس با سه پیروزی پیاپی به استقبال دربی می‌رود و استقلال با ۵ پیروزی پیاپی و همین مساله نوید یک دربی جذاب را می‌دهد.
    
به گزارش صبح ساحل، استقلال در اوج آمادگی و با ۵ پیروزی پیاپی در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که هوادار را با ۶ گل گلباران کرد و در بهترین شرایط روحی روانی ممکن برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شود.

پرسپولیس هم از پنج بازی آخر خود ۴ دیدار را برده و فقط مغلوب سپاهان اصفهان شده است. شرایط تیم گل محمدی نسبت به چند هفته قبل به مراتب بهتر شده و آن‌ها هم در دو بازی آخر خود شش گل به ملوان و مس کرمان زده اند.  از نظر جدولی دربی یکشنبه آینده بسیار حساس است و شرایط خوب دو تیم و بازی هجومی شاگردان گل محمدی و ساپینتو باعث می‌شود تا یکی از داغ‌ترین دربی‌های تمام سال‌های اخیر را شاهد باشیم.

دربی رفت تهران هم بازی خوبی از آب در آمد و حالا برای دربی برگشت بسیاری از کارشناسان و اهل فن امیدوارند یک بازی جذاب و هیجان انگیز و فنی را از هر دو تیم شاهد باشند.

استقلال و پرسپولیس جدای از کری‌های معمول در دربی پایتخت به دنبال کسب قهرمانی هم هستند و در این راه یک رقیب جدی به نام سپاهان را دارند که باعث می‌شود نتیجه مساوی در دربی برای آن‌ها اصلاً خوشایند نباشد. همین مسئله باعث می‌شود تا شاهد بازی بسیار جذابی باشیم.

 نکته دیگر اینکه هیچ کدام از این دو تیم برای بازی یکشنبه آینده بازیکن محروم ندارند و در واقع گل محمدی و ساپینتو می‌توانند با تمام قوا به مصاف حریف خود بروند. این دربی بدون شک یک بازی ۶ امتیازی است و تیمی که بازی را ببرد نه تنها از نظر روحی در بهترین شرایط ممکن قرار می‌گیرد بلکه رقیب خود را تا حد بسیار زیادی از کورس قهرمانی خارج می‌کند.

استقلال و پرسپولیس در دور برگشت هر دو به سپاهان باخته اند و حالا فقط پیروزی در دربی است که آن‌ها را به سمت قهرمانی هل می‌دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها