فوتسال جام رمضان جاسک

هلدینگ نظام پور قهرمان شد



مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان جاسک با قهرمانی هلدینگ نظام پور به کار خود پایان داد.

به گزارش صبح ساحل، در این مسابقات ۱۲ تیم در سه گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان از گروه یک دو تیم طوفان بونجی‌، امید یکبنی شهرداری و از گروه دوم شهید آذرایین‌، ذوالفقار بسیج‌، نام آوران و از گروه سوم آستین مارکت‌، هلدینگ نظام پور و اتحاد آریا به مرحله بعدی صعود کردند.
تیم های طوفان بونجی‌، امید یکبنی شهرداری‌، ذوالفقار و هلدینگ نظام پور به مرحله پایانی مسابقات راه پیدا کردند و دو تیم هلدینگ و ذوالفقار با غلبه بر حریفان به دیدار فینال راه یافتند.
در دیدار فینال این رقابت ها تیم هلدینگ نظام پور با برتری ۵ بر سه بر تیم ذوالفقار بسیج به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.
این رقابت ها با استقبال چشمگیر تماشاگران جاسکی همراه بود و میثم صادقی‌‌، موسی صدیقی دو بار و حسن زارعی گل های هلدینگ و عامر خلف زاده دو بار و حسین ملاحی گل های ذوالفقار را به ثمر رساندند.
اما رقابت حسا س در کورس قهرمانی‌، میان میثم صادقی‌، سراج بادنوروز‌، عیسی هیبتانی پناه و اسماعیل واجدادی بود، چهار بازیکنی که  برای رسیدن به کفش طلا فوتسال جام رمضان این شهرستان را می کشید.
در شب پایانی این دوره میثم صادقی بازیکن مینابی تیم هلدینگ با به ثمر رساندن دو گل توانست با ۷ گل در ۶ مسابقه عنوان آقا گلی را به دست آورد تا تندیس کفش طلا به نام او حکاکی شود.
عامر خلف زاده از تیم نایب قهرمان نیز به عنوان فنی ترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد  و همچنین تیم شهید آذرایین به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.
مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور علی مهرانی فرماندار جاسک‌، سعید عباسیان شهردار‌‌، عبدالمجید مرادی رئيس اداره ورزش و جوانان‌ و علی عنبری رئيس هیات فوتبال برگزار شد  و جام‌ ، مدال قهرمانی به تیم هلدینگ نظام پور قهرمان و نایب قهرمان این دوره اهدا شد.
در این مراسم از جمشید آذرایین از خیرین ورزشکار‌ و خانواده شهدا توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان تقدیر به عمل آمد و همچنین از داوران پایانی و ناظر این مسابقات هم تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین خبرها