رئیس هیات فوتبال استان:

مشکلات نور ورزشگاه خلیج فارس با کمک مدیرعامل شرکت توزیع برق برطرف خواهدشد



رئیس هیات فوتبال هرمزگان پیرامون مشکلات نور ورزشگاه خلیج فارس با مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان دیدار و گفت گو کرد.

 


به گزارش صبح ساحل،  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان،  عباس امینی زاده نایب رئیس هیات،  اصغر معماری دبیر هیات،  منصور پزشک رئیس اموار اداری و مالی، پرویز دهقانی رئیس کمیته انضباطی،  منصور رئیسی مسوول کمیته جوانان و حبیب سلیمی مشاور رئیس هیات فوتبال هرمزگان با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با محمد کریمی دیدار و گفت و گو کردند.
در این جلسه قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان پیرامون پرژکتور های ورزشگاه خلیج فارس و مشکلات نور آن مطلبی بیان داشت. در ادامه عباس امینی زاده نایب رئیس و اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هم در باره
مشکلات نور سایر ورزشگاه های استان مطالبی بیان کردند.
در این دیدار محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان قول همکاری را با هیات فوتبال استان و سایر هیات های ورزشی را داد و بیان داشت: در هفته آینده بازدیدی از ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس خواهد داشت و تا جایی که بتواند در جهت بر طرف کردن مشکلات نور ورزشگاه با هیات فوتبال همکاری خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان همچنین گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به زودی مشکلات نور اطراف و داخل  ورزشگاه خلیج فارس برطرف شود تا ورزشکاران با دغه دغه کمتری به ورزش بپردازند.
محمد کریمی در پایان بیان داشت : ما مدیران برای پیشرفت و آبادانی کشور و استان خود باید در کنار هم باشیم و تا جایی که می توانیم مشکلات مردم را به کمترین حد خودش برسانیم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها