جوان ایرانی ۴ مدال مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد



 دکتر احسان میرزایی مخترع و دانشمند جوان کشور به همراه تیم متخصص با اختراع هشت دستگاه در زمینه صنعت، سلامت، زیبایی، یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز جشواره مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، دکتر میرزایی به همراه تیم متخصص با اختراع هشت دستگاه در زمینه صنعت، سلامت، زیبایی، توانست در مسابقات جهانی اختراعات ترکیه که از ۷ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر استانبول برگزار شد، جایزه ویژه جشنواره «تکنوفست ۲۰۲۳» را شامل یک مدال طلا ۳ نقره و یک برنز بدست آورد.

جایزه ویژه فدراسیون مخترعین اروپا به پاس قدردانی از زحمات دکتر میرزایی در مسیر علم و دانش توسط پروفسور فرناندو لوپز معاون فدراسیون اختراعات اروپا به وی اهدا شد.

این جشنواره با حضور بیش از ۳۰ کشور و بیش از ۹۰۰ پروژه و ۲.۵ میلیون نفر بازدید کننده بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا شناخته شده است.

مراسم اهدای جوایز این جشنواره با حضور رئیس جمهور ترکیه، رئیس جمهوری آذربایجان، نخست وزیر لیبی و با معاون وزیر صنایع و تکنولوژی ترکیه، رئیس سازمان ثبت اختراعات ترکیه و رئیس سازمان ثبت اختراعات اروپا و مسولان دولتی و دانشگاهی ترکیه برگزار شد.

نرگس زمانی، مرضیه ملک محمودی، شاهین رحمانی، وحید قدیمی و مهسا قبادی از اعضای این تیم هستد که با دکتر میرزایی همکاری داشته اند.

همه این طرح ها با مشاوره و راهنمایی های پروفسور دکتر مهرداد فوج لعلی دانشمند بزرگ ایرانی از دانشگاه TITU بلژیک انجام شده است.

دکتر میرزایی متخصص آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه titu بلژیک شعبه ترکیه، دارای دکترای مدیریت کسب و کار، طراح و مجری سالن های اسپا و ماساژ، دارنده مدال طلای جشواره کمفست ترکیه و ایجاد کننده اولین بیزینس کوچینگ اسپا و ماساژ ایران است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها