دادستان عمومی و انقلاب جاسک

یکی از اولویت های من حمایت از ورزش و ورزشکاران است



دادستان عمومی و انقلاب جاسک از فضاهای وزشی این  شهرستان بازدید به عمل آورد.

 
به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام علی امامی دادستان عمومی و انقلاب جاسک به همراه عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک از امکانات و فضاهای ورزشی و ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک بازدید کرد. 
در این بازدید حجت الاسلام امامی گفت : شهرستان جاسک استعدادهای خوبی در تمام رشته های ورزشی دارد و باید همه با هم در شکوفایی این استعدادها کمک کنیم چون ورزش می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند و جامعه سالم در گرو حمایت از ورزش می باشد، زیر ساخت های خوبی در شهرستان جاسک وجود دارد.
وی بیان داشت: مسئولین و متولیان ورزش کشور و استان در خصوص ترمیم ، مرمت و بازسازی زیر ساخت ها و فضاهای ورزشی جاسک کمک کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاسک گفت : در این چند ماه که توفیق خدمتگزاری برای مردم جاسک دارم از تمام شهر و روستاهای شهرستان  بازدید کرده ام ، جوانان ورزشکار خوبی در شهر و روستاها هستند اما نبود حامی مالی مناسب  یکی از بزرگترین مشکلات ورزش جاسک می باشد
حجت الاسلام علی امامی دادستان عمومی و انقلاب جاسک اظهار داشت: تلاش مدیر اداره ورزش و جوانان جاسک ستودنی است و  برای کاهش آسیب های اجتماعی و داشتن جامعه ای سالم همه دستگاه ها به اداره ورزش و جوانان کمک کنند . بنده علاقه خاصی به ورزش و جوانان شهرستان جاسک دارم و از ورزش جاسک حمایت می کنم .
وی از همه  دستگاه های شهرستان جاسک  خواست  برای اجرای برنامه های اوقات فراغت در فصل تابستان با اداره ورزش و جوانان همکاری کنند .
دادستان عمومی و انقلاب جاسک گفت : طی بازدید از شرکت ها و پالایشگاه های نفتی مستقر در شهرستان جاسک در خصوص پرداخت حق مسئولیت های اجتماعی در حوزه ورزش تاکید کرده ام و  مطالبه به حق جامعه ورزش شهرستان را پیگیری خواهم کرد و  یکی از اولویت های کاری بنده حمایت از فعالیت های ورزشی و ورزشکاران می باشد.
وی در خصوص  بازسازی استخر سرپوشیده خلیج فارس جاسک که هدیه مقام معظم رهبری است و  بیش از ۷  سال است  به علت مشکلات زیرساختی  تعطیل می باشد یکی از شرکت های نفتی تعهد به تعمیر، مرمت و اصلاح آن  نموده  و همچنین زمین چمن مجموعه ورزشی شهید لشکری بایستی تعویض شود  و مسئولین در این خصوص باید پای کار بیایند.  امامی دادستان شهرستان جاسک ضمن تشکر و قدرانی از زحمات و تلاش های عبدالمجید مرادی رئیس اداره  ورزش و جوانان جاسک گفت : کارهای خوبی در ورزش جاسک انجام شده ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله می باشد.
همچنین  به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته بزرگداشت مقام معلم بازی دو تیم پیشکسوتان جاسک و شه بابک بشاگرد در زمین ورزشی شهید لشکری برگزار شد و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاسک میهمان ویژه این مسابقه بود که در پایان تیم شه بابک بشاگرد سه بر یک  تیم پیشکسوتان جاسک را شکست داد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها