رقابت‌های ووشو جوانان کشور

هرمزگان با کسب مدال‌های رنگارنگ قهرمان ایران شد



ووشو کاران هرمزگانی قهرمان رقابت های ووشو جوانان کشور شدند.

 
تيم ووشو استان هرمزگان در رقابت های انتخابی تيم ملی با كسب چهار مدال طلا و دو  نقره قهرمان ايران شد. مسابقات جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به در  استان فارس به میزبانی باشگاه رنگ فیروزه در شیراز برگزار شد و تیم هرمزگان در رده تیمی عنوان  قهرمانی را کسب کرد.
تیم استان زنجان با کسب سه طلا ، یک  نقره و چهار برنز دوم و استان مازندران با سه  طلا یک نقره و یک برنز به مقام سوم دست يافتند.
در این مسابقات برای تیم هرمزگان بنیامین تنی سه مدال طلا در فرم های نانچوان ، نن دائو و نن گوئن،  امیرحسین چرزه در فرم چانگ چوان مدال طلا و در گوئن شو مدال نقره و در ساندا امیر پرید  یک مدال نقره کسب کردند.
نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت خواهند شد.
برای تیم هرمزگان در بخش نوجوانان و در ساندا در اوزان ۴۲ کیلوگرم امین زینلی ،۴۵ کیلوگرم محمدرضا آماره و ۵۶ کیلوگرم کمیل محمدی مزرعه ، در تالو نونهالان ، محمد طاها رستم پور و کورش چراغی ، در تالو نوجوانان آرتین کمالی و حسین دمی زاده ، در بخش  ساندا جوانان، در اوزان ۵۶ کیلوگرم ایلیا ضمیری ، ۶۰ کیلوگرم امین حیادری ، ۶۵ کیلوگرم حسین بختیاری و در ۷۰ کیلوگرم امیر پریده، در تالو جوانان ، بنیامین تنی و امیر حسین چرزه به مسابقات اعزام  شدند. سرپرست تیم  جلال خورانی، سرمربی عارف رگبار  ، مربیان ساندا ، مهزیار محمد نژاد و میثم زاهدی مربیان  تالو، طاهر قاسمی و  محمد سلیمان پور بودند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها