توقیف ۲ خودروی متخلف حامل ماهی حلوا سیاه در سیریک



 سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان در فصل ممنوعیت صید حلوا سیاه در محور شهرستان جاسک به سیریک، ۲ خودروی متخلف حاوی این نوع آبزی را توقیف کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، سروان مهرداد رامش‌جان با اشاره به اینکه مبارزه با صید غیرمجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان است، افزود: وارد کردن هرنوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

رامش جان تصریح کرد: برابر اعلام پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات سیریک، گشت خودرویی آن پایگاه در طرح بازرسی از خودروهای حامل آبزی در ایست و بازرسی «بریزیک» محور شهرستان جاسک به سیریک باهمکاری عوامل پاسگاه ایست و بازرسی انتظامی بریزک خودروهای یادشده به همراه ماهی‌های کشف شده را توقیف کردند.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اظهار کرد: گشت دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان بندر کوهستک ضمن دریافت تجهیزات کامل توقیف ۲ دستگاه خودرو به همراه ماهی‌های کشف شده به میزان ۴۸۴ کیلوگرم را توقیف و پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی ادامه داد: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و مقابله با صید غیرمجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبان این حوزه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها