افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی بندرعباس به دبی



تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس افزایش یافت که پرواز خارجی به مقصد دبی و پرواز داخلی به مقصد تهران است.

به گزارش صبح ساحل، «جمشید دلفاری»، مدیر کل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت های موجود در فرودگاه استان برای ارتباط بیشتر با کشور های حوزه خلیج فارس گفت : پرواز بندرعباس- دبی –بندرعباس توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر به برنامه پروازی فرودگاه بین المللی بندر عباس اضافه شد.

جمشید دلفاری افزود:  با پیگیری‌های به عمل آمده پرواز دبی- بندر عباس و بلعکس در روز های سه شنبه و جمعه توسط هواپیمایی قشم ایر به برنامه پروازی استان هرمزگان اضافه شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرواز دبی- بندرعباس –دبی در طول هفته با شرکت های فلای دبی  و قشم ایر از فرودگاه بین المللی بندرعباس انجام می پذیرد. دلفاری  این را هم افزود که شرکت  قشم ایر پروازهای خود را به تهران افزایش داده و از پنج سورتی به هفت سورتی برنامه ای رسانده است.


گفتنی است: فرودگاه بین المللی بندرعباس با 15 مسیر پروازی داخلی و 3 مسیر پرواز خارجی جز 6 فرودگاه برتر کشور از نظر نشست و برخاست محسوب میشود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها