فرمانده انتظامی قشم:

طرح مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان تشدید شد



فرمانده انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه قاچاق کالا نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی است، گفت: برای تقویت زیر ساخت های اقتصادی و حمایت از بخش تولیدات داخلی مبارزه با این معضل از سوی پلیس در این شهرستان مرزی تشدید شده است.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهراب کاظمی»، فرمانده انتظامی شهرستان قشم روز پنجشنبه با اشاره به اینکه موضوع قاچاق با توجه به پیامدهای مختلفی که به لحاظ اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی می تواند داشته باشد بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی جزیره قشم طرح ضربتی مقابله با قاچاق را با اولویت مقابله با ورود و خروج غیرقانونی و قاچاق کالا در این شهرستان مرزی را به اجرا در آورده اند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح که با همکاری عملیاتی پلیس امنیت عمومی این شهرستان مرزی اجرا شد مقادیر قابل توجهی انواع مشروبات الکلی خارجی، انواع پوشاک و چهار کیلو گرم انواع مواد مخدر و آماده توزیع از قاچاقچیان و توزیع کنندگان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه قاچاق کالا هم به اقتصاد و هم به ایجاد اشتغال در جزیره قشم صدمه می زند، گفت: با حضور دائم و حالت تحرک پلیس و تشدید طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در این جزیره عرصه بر قاچاقچیان تنگ تر خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها