رئیس هئیت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس:

زمینه حرفه‌ای شدن تیم‌های ورزشی نفت را فراهم خواهیم کرد



المپیاد ورزشی کارکنان وخانواده شرکت پالایش نفت بندرعباس در ۲۲رشته ورزشی در بخش بانوان و اقایان برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، المپیاد ورزشی کارکنان و خانواده شرکت پالایش نفت بندرعباس در ۲۲رشته فوتبال، فوتسال، دوومیدانی، آمادگی جسمانی، طناب کشی، کاراته، تکواندو، ژیمناستیک، صخره نوردی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، شطرنج، تیراندازی، شنا، اسکیت، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس خاکی، تنیس روی میز، بدمیتون و جودو در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.


اسحاق جعفری مدیر منابع انسانی و رئیس هئیت مدیره شرکت پالایش نفت درمراسم اختتامیه ضمن تشکر از همکاران خوبم در امور ورزش که انصافا المپیاد با ۲۲رشته را با تلاش شبانه روزی به نحو احسن برگزار کردند و شور ونشاط را دراین ۴۵ روز بین همکاران وخانواده آن ها ایجاد کردند گفت: با برنامه ریزهای  انجام شده در راه پیشرفت و شکوفایی ورزش شرکت پالایش نفت هستیم و در آینده با مشارکت در مسابقات استانی زمینه حرفه ای شدن تیم های ورزشی شرکت را فراهم خواهیم کرد تا در رشته های که پتانسیل آن را داریم صدر ورزش استان و حتی کشور را از آن خود کنیم.


وی درباره راه اندازی مدرسه فوتبال در رده های پایه در مجموعه کارگران که در اواخر خرداد ماه شروع به کار خواهد  کرد بیان داشت : این مدرسه فوتبال کمک بسزایی به فوتبال استان و تیم های حاظر در لیگ های کشوری در زمینه پشتوانه و استعداد یابی خواهد کرد.


اسحاق جعفری گفت : قهرمانی تیم فوتسال و کسب سهمیه مناطق کشور و قهرمانی تیم پدل برد و دعوت ورزشکاری از خانواده پالایش نفت به اردوی تیم ملی و قهرمانی تیم تنیس خاکی در رنکینگ استانی و همچنین شرکت تیم شطرنج در مسابقات کشوری به میزبانی بندرعباس و شرکت تیم تکواندو نونهالان را درمسابقات استانی نشان از تحول ورزش پالایش نفت دانست.

وی اظهار داشت : خداوند را شاکریم که ما را وسیله ای قرار داده تا  برای این که بتوانیم  کمکی به ورزش و هدر نرفتن استعدادهای استان  باشیم و جا دارد از نامور مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس به خاطر مساعدت و همراهی با ما دارد و انصافا همیشه همراه ورزش استان بوده اند تشکر کنیم.

مسعود جداوی از مسولین ورزش پالایش نفت بندرعباس هم گفت : المپیاد ورزشی کارکنان و خانواده ایشان در ۲۲ رشته ورزشی در بخش اقایان و بانوان و فرزندان در۴۵روز برگزار شد که اختتامیه این مسابقات با برگزاری فینال فوتسال پیشکسوتان و کارکنان زیر ۴۰ سال به نمایندگی تمام رشته ها انجام شد و در نهایت تیم امور اداری در پیشکسوتان قهرمان این دوره و تیم امورمنازل تیم اخلاق شناخته شدند. تیم آتش نشانی در کارکنان زیر ۴۰ سال قهرمان این دوره از مسابقات و تیم تعمیرات برق و ابزار دقیق تیم اخلاق شدند.

جداوی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۸۲۶ ورزشکار شرکت کردند که با استقبال بی نظر از رشته های ورزشی هرساله در دو نوبت دهه فجر و ماه مبارک رمضان به طور منظم المپیاد را برگزار می کنیم تا پشتوانه برای ورود همه رشته های ورزشی در استان و کشوری از درون شرکت داشته باشیم .وی در پایان از نامور مدیر عامل و جعفری رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس که همراه و پشتیبان ورزش شرکت پالایش نفت هستند تشکر کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها