بیش از 200 کیلوگرم تریاک از یک خودرو در حاجی آباد کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اشرافیت پلیس استان در کشف 272 کیلو و 100گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پراید در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس و علائم بازدارنده اقدام به فرار نموده که در یک عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها نمودن خودرو و استفاده از پوشش درختی باغات از محل متواری و در بازرسی از خودرو مقدار 272 کیلو و100 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری نامبرده ادامه دارد، اضافه کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس هرمزگان قرار دارد و از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها