معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد:

کمبود پزشک متخصص در جاسک و بشاگرد



معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نیروهای متخصص بیمارستان‌های استان براساس سطح‌بندی بیمارستان جذب می‌شوند.

 

به گزارش صبح ساحل، حسن زارعی با اشاره به اینکه شرایط مناطق و بعد مسافت علت جذب نشدن نیروهای متخصص است، افزود: در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در بیمارستان جاسک از تخصص زنان، اطفال، داخلی، بیهوشی و چشم پزشک تنها دو نیرو مستقر است که در زمان نبود یکی از آنان، دیگری وظایف را بر عهده می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه امسال متخصص داخلی، اطفال، زنان و روانپزشک در بیمارستان شهرستان بشاگرد مستقر شدند، خاطرنشان کرد: مردم به نیروهای متخصص در شهرستان‌های خود اعتماد کنند و از پرداخت هزینه‌های گزاف درمان جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: اتاق عمل بیمارستان‌های شهرستان‌های بشاگرد، سیریک و بوموسی به علت نبود متخصص بیهوشی غیر فعال است که امسال با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، اتاق عمل این بیمارستان‌ها هم فعال می‌شود.

زارعی اضافه کرد: تلاش می‌شود برای جذب نیروهای متخصص در مناطق محروم استان، مشوق‌هایی مانند تامین مسکن، شرایط اقتصادی و معیشتی مناسب اختصاص یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای نیروهای که طرحشان تمام شده، ظرفیت‌هایی در شهرستان‌های همچون میناب، بندرعباس، بندرلنگه و قشم وجود دارد اما با توجه به بازگشت این نیروها به محل تولد خود، امکان استفاده دائم از این نیروها وجود ندارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها