در شهرستان جاسک برگزار شد

فوتبال ساحلی رده سنی نونهالان



نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی رده سنی نونهالان جام آینده سازان با شرکت شش در شهرستان جاسک برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی رده سنی نونهالان جام آینده سازان با شرکت تیم‌های  اروند الف،  اروند ب،  ذوالفقار الف،  ذوالفقار ب ،  امید شهرداری الف و امید شهرداری ب به همت باشگاه فرهنگی ورزشی اروند و با  همکاری اداره ورزش وجوانان  و شهرداری جاسک  در زمین ساحلی سنگ سیاه جاسک به صورت دوره ای برگزار شد و با قهرمانی تیم  اروند الف
به پایان رسید.

بازی پایانی این مسابقات بین تیم های اروند الف و ذوالفقار الف برگزار شد که در پایان تیم اروند الف با نتیجه  هشت بر سه تیم ذوالفقار الف را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.  در این رقابت ها تیم اروند الف با پانزده امتیاز اول،  تیم اروند ب با دوازده امتیاز دوم، ذوالفقار الف با ۹  امتیاز سوم شد.


در  این مسابقات فایز بنانج با چهارده گل زده به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد.

سیروان بازرگان،  فرهاد درزاده،   محمد امین دریاگرد،  بهرام مهرابی ،  کیوان اقبال جو و احمد باتونه به  بهترین های این دوره  معرفی و جوایزی دریافت. کردند. 

امای مسول برگزاری و مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی اروند  هدف از برگزاری این مسابقات را  شناسایی استعدادهای ناب فوتبال ساحلی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان ذکر کرد و گفت: از همکاری اداره ورزش وجوانان و شهرداری جاسک و تیم های شرکت کننده ، عوامل اجرایی و داوران مسابقات  تشکر می کنم. وی اظهار داشت : از مسولین شهرستان درخواست دارم به فکر احداث یک مجموعه ورزش های ساحلی در این شهرستان باشند زیرا جاسک دارای استعدادهای فراوانی  در ورزش های ساحلی از جمله فوتبال است.


مراسم پایانی واهدا جوایز. این مسابقات با حضور  رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک و جمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان برگزار شد  و جوایز تیم های برتر اهدا شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها