مسمومیت با الکل متانول ۱۱ نفر در حاجی آباد را راهی بیمارستان کرد



رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از مسموم شدن ۱۱ نفر به دنبال مصرف الکل متانول، در حاجی آباد خبر داد.
 
 
به گزارش صبح ساحل دکتر محمود حسین پور در این باره گفت: حدود ساعت ۱۳ دیروز  ، اولین بیمار، آقا حدودا ۳۵ ساله با کاهش سطح هوشیاری ناشی از مصرف الکل متانون، به بیمارستان فاطمه الزهرا حاجی آباد مراجعه و با توجه به وخامت حال بیمار بالافاصله برای وی لوله تنفسی گذاشته و تحت دیالیز قرار گرفت.
وی ادامه داد: فرد دوم نیز ، حدود ۴۰ دقیقه بعد  با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان مراجعه کرد.
دکتر حسین پور ادامه داد: این بیمار نیز آقا و حدودا ۳۹ ساله است  که با توجه به وخامت حالش در بخش مراقبت های ویژه(ICU) تحت درمان قرار دارد. به گفته وی بیمارهای بعدی نیز با علائم سرگیجه و تاری دید به بیمارستان مراجعه کردند. یکی از بیماران، آقای ۲۰ ساله بعد از درمان اولیه و بهبود علائم مسمومیت با رضایت شخصی ترخیص ولی دو نفر دیگر، آقای ۵۵ و ۳۰ ساله همچنان تحت درمان هستند.
دکتر حسین پور در ادامه با عنوان اینکه تا صبح امروز  یازده نفر بدلیل مسمومیت با الکل راهی بیمارستان شده اند گفت : از این تعداد ۶ نفر با رضایت شخصی مرخص، ۲ نفر  بدحال  بوده و در بخش مراقبتهای ویژه آی سی یو بستری اند و ۲ نفر دیگر با علائم تاری دید و سرگیجه در بخش بستری و تحت نظر می باشند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه خاطر نشان کرد :  با توجه به احتمال افزایش تعداد مسمومین به تمام بیمارستان های استان و همچنین پایگاه های اورژانس ۱۱۵ آماده باش کامل داده شده است.
وی تاکید کرد:  لازم است که مردم در این خصوص کاملا هوشیار باشند و چنان چه علائم مسمومیت با الکل متانول داشتند سریعا به بیمارستان مراجعه نمایند یا با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها